tiistai 25. syyskuuta 2012

Keep calm and...

Olen ollut lapsesta saakka toisinaan hieman äkkipikainen, josta varsinkin läheiset ovat saaneet (ja saavat edelleen) tuntumaa. Tosin iän ja elämänkokemuksen myötä itsehillintä on kasvanut, josta toisinaan olenkin varsin ylpeä. Työelämään siirtymisen myötä kehittyi itselleni työ-minä ja vapaa-ajan-minä. Ja vaikka ne välillä eroavat toisistaan (joskus enemmän tai vähemmän), silti se on yksi ja sama ihminen. Mutta siltä työ-minältä olen opetellut sitä itsehillintää, koska se on aika hyvä siinä! Tänään kuitenkin tuli taas oltua turhan äkkipikainen... Tuli pikaistuksissa laitettua asiakaspalautetta. Hetken päästä alkoi kaduttamaan (kun selvittelin asiaa vähän enemmän... ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan...) ja ONNEKSI asiakaspalautteen pystyi vielä poistamaan. Hittolainen, kun tuli taas toimittua vähän turhan hätäisesti. Mä olen varmaan jo NIIN monella mustalla listalla...

Eilen oli taas jousiammuntaa illalla ja nyt paikkoja kolottaa. Jotenkin aamulla kuntosalilla unohdin, että illalla on vielä kurssille meno ja tein kunnon käsitreenin. Ja sitten kävin vielä ottamassa flunssarokotteen, joka vielä illalla tuntui olkavarressa.  Lisäksi kurssilla ammuttiin vähän tehokkaammalla (compound) jousella. Joten aamulla jokseenkin edellinen päivä tuntui yläkropassa. Eilen laitoin oman jousen tilaukseen ja katsotaan, milloin pääsen sitä kokeilemaan. Jännittävää!

Kerta kun M lähti Suomeen, niin mä varasin itselleni ajan jalkahoitoon. Tai siis niin mä luulin. Ensinnäkin tuli taas kiire, kun yhdellä pääkaduista olikin tietyöt meneillään ja downtowniin päin yksi kaista käytössä. Ja parkkihallissa sai taas ajella, että löysi tyhjän paikan. Paikanpäälle päästyäni kävi ilmi, ettei tälle päivälle ole mun nimellä varausta. Ahaa, vai niin. Viime viikolla varasin mielestäni ajan nimenomaan tiistaille 9/25, mutta ilmeisesti joko päivämäärä ymmärrettiin väärin tai sitten mun artikulaatiossa on parantamisen varaa. Mutta kävi kuitenkin niin onnekkaasti, että siellä oli vapaa aika ja mä pääsin jalkahoitoon. Nyt voisi koittaa pitää yllä tätä mukavan rentoutunutta olotilaa.


Tietysti joskus voisi ihan lukea, mitä kortissa sanotaan (ja tähän kiinnitin huomiota vasta, kun tulin kotiin). Tää on niin tätä.


Mutta nyt on kivat syksykynnet


Loppuillasta sitten teetä ja sympatiaa sekä parit biisit.





2 kommenttia:

  1. Anonyymi9/26/2012

    Siis oonks mä jossain vaiheessa ehtinyt aivopestä sut tohon Dalai Lama-biisiin vaiko onko tää vain sattumaa? Ko. tsipale on meinaan mun tän hetkisellä suosikkilistalla :)
    t. You know who
    ps. Alan huolestua siitä, että taidan lukea sun blogia useammin kuin mutsi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesällä sillon sitä biisiä mulle hehkutit ja autossa taisit soittaa, mutta sillon se meni multa jotenkin ohi. Pari päivää sitten se jostain putkahti esiin ja hei, sehän on loistava biisi!

      ps. :D

      Poista