torstai 27. syyskuuta 2012

Valivalivali

Ihan alkujaan lähdin tätä postausta tekemään kivan rennolla ja harmonisella otteella vähän kivoista löytyineistä sisustusjutuista. Aamulla fiilis olikin oikein harmoninen, kun kävin läheisellä puistoalueella koiran kanssa aamulenkillä. Oli ihanaa lenkkeillä, kun aamuaurinko paistoi ja ilma oli vielä hieman viileä yön jäljiltä. Suihkun jälkeen tulin koneelle ja tarkistin sähköpostit. Siihen se harmonia sitten loppuikin. Sähköpostiin oli tullut ilmoitus, että SAS on perunut mun joulukuiselta Suomen lennolta vaihdon Arlandasta Helsinkiin ja soittopyyntö. Siis mitä?!? Sillä samalla hetkellä lähti viestiä M:lle Suomeen sekä verenpaineet nousuun. Selvisi, että myös M:lle oli tullut sama ilmoitus. Onneksi M oli niin kiltti ja lupasi selvittää asian. Se on kuitenkin rauhallisempi osapuoli (ja mä olin jo valmiiksi kiihtynyt tästä ilmoituksesta). Mä menen seuraavan kerran Suomeen jouluksi, joten ihan hirveitä muutoksia en tähän lentoon halua. No, M selvitti asian ja nyt meidän lento Arlandasta lähtee vain tuntia myöhemmin. Asia siis taas kunnossa.


Tästä kiihtymyksestä johtuen laitoin jo kerran peruuttamani asiakaspalautteen uudelleen. Tällä viikolla ilmeisesti puhelinoperaattorilta (googlesta selvitetty, tietty) on soiteltu mun Suomen liittymään. Puhelin ehtii hälyyttää ehkä kolme kertaa, joten en ole ehtinyt siihen vastaamaan. Ja näillä hinnoilla en ala takaisinkaan soittelemaan. Vastaaminenkin maksaa ihan riittävästi. Silti haluan vielä pitää kiinni Suomen puhelinnumerostani. Nyt meni käpy ja laitoin operaattorille viestiä, että onko jotain tärkeääkin asiaa. Mielestäni osasin asian esittää rakentavasti ja nyt en aio poistaa laittamaani asiakaspalautetta. Mielenkiinnolla odotan, mitä saan vastaukseksi.

No, ne sisustusjutut tulee seuraavaan tarinointiin. Ei ne nyt sovi tähän mun valivali-postaukseen. Ihan väärä fiilis.



(kuva osoitteesta kiroilevasiili.fi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti